cUtEst fOLLOwer

27 February 2011

KEJE giler larh....=,=

Nurul Aisyah
Married to




  • Nampak x status aq kat atas nih..nih status aq kat FB larh..sebelom nih aq wat WIDOWED...hak3....TIbe2 je ley tukar MARRIED kan3..pelik btol....nama sebenar caap takashige nih > Mohd Asyraf B. Nordin...>aq kenal dye dari FORM2 lagi..>sek skali...kelas pun sekali...kitaorang satu kelas sampai larh FORM5...>kitaorang mmg BAEK..>sampai larh naek LOWER 6 sama kelas...>UPPER 6 aq stop stdy dlw...pas 2 bawu dye...>last jmpe time F6 je larh..>pas aq stop stdy aq LOST contact gan dye...WUJUDNYA FB..aq jumpa dye balik...>kitaorang mula larh BERHUBUNG balik walaupun jarang...>THANKS larh FB..:)

    nak tahu camne RELATIONSHIP ni terjadik?????JENG..JENG...(hak..hak..hak...)^_^

    -ada satu hari nih...(semalam lar..xingat time..maaf..)
    aq bosan sangat2...pas 2 aq nmpk dye nih on9....idea jhat pun muncul larh dlm kepala otak aq nih...(setan betol...)
    aq open WALL dye pas 2 post ??????...(something yg agak hot larh..)
    di situ larh TERJADInye CABAR mencabar..
    dye SINGLE..aq pun SINGLE...

    - aq say : JOM kapel gan aq nak???/
    - dye says : JOM...

    -aq pun mencabar dye IN RELATIONSHIP gan aq....bukan setakat IN RELATIONSHIP dye wat...MARRIED twos...RASAI..
    hak..hak...hak...aq nak tgk samapi bile dye nak wat....PANTANG di CABAR gak rupe nye dye nih...huhuhu....
    caya larh larh asyraf....respect sama kau...^_^

    - NAK tgok gak SAMPAI bile cik ASYRAF ley tahan....:P




LIKE bila korang SUKA

Apakah Ciri-Ciri Wanita Syurga?


1. Bertakwa.
2. Beriman kepada Allah, malaikat-malaikat-Nya, kitab-kitab-Nya, rasul-rasul-Nya, hari kiamat, dan beriman kepada takdir yang baik mahupun yang buruk.
3. Bersaksi bahawa tiada yang berhak disembah kecuali Allah, bersaksi bahawa Muhammad adalah hamba dan Rasul-Nya, mendirikan solat, menunaikan zakat, berpuasa bulan Ramadan, dan menunaikan haji bagi yang mampu.
4. Ihsan, iaitu beribadah kepada Allah seakan-akan melihat Allah, jika dia tidak dapat melihat Allah, dia mengetahui bahawa Allah melihat dirinya.

5. Ikhlas beribadah semata-mata kepada Allah, tawakal kepada Allah, mencintai Allah dan Rasul-Nya, takut terhadap azab Allah, mengharap rahmat Allah, bertaubat kepada-Nya dan bersabar atas segala takdir Allah serta mensyukuri segala kenikmatan yang diberikan kepadanya.

6. Gemar membaca al-Quran dan berusaha memahaminya, berzikir mengingati Allah ketika sendiri atau bersama orang dan sentiasa berdoa kepada Allah.
7. Menghidupkan amar makruf dan nahi mungkar pada keluarga dan masyarakat.
8. Berbuat baik (ihsan) kepada tetangga, anak yatim, fakir miskin, dan seluruh makhluk, serta berbuat baik terhadap haiwan ternakan yang dimiliki.
9. Menyambung tali persaudaraan terhadap orang yang memutuskannya, memberi kepada orang, menahan pemberian kepada dirinya, dan memaafkan orang yang menzaliminya.
10. Adil dalam segala perkara dan bersikap adil terhadap seluruh makhluk.
11. Menjaga lisannya daripada perkataan dusta, saksi palsu dan menceritakan kejelekan orang lain (ghibah).
13. Menepati janji dan amanah yang diberikan kepadanya.
14. Berbakti kepada kedua-dua orang tua.
15. Menyambung silaturahim dengan keluarganya, sahabat terdekat dan jauh.



LIKE bila korang SUKA

26 February 2011

ANGIN...






LIKE bila korang SUKA

AWAK YANG TERBAEK....=.=

::SOMEONE SAID TO ME::
kalau satu hari...awak nak MENANGIS...gtaw saya...saya x JANJI nak wat awak TERSENYUM..tapi...saya ley MENANGIS bersama awak..
kalau satu hari awak ada MASALAH..gtaw saya..saya x JANJI nak bagi awak PENYELESAIANNYA..tapi ley KONGSI dgn saya...kalau satu hari...awak mahu BERJALAN PERGI...gtaw saya..saya x JANJI untuk HALANG awak PERGI..tapi...
saya ley BERJALAN besama awak...kalau satu hari..awak PERLUKAN saya...dan saya xde...mungkin saya telah PERGI...tapi..saya TETAP MENGINGATI awak...
JIKA awak x pernah anggap saya yang TERBAEK untuk awak...




::I SAID TO HIM BACK::
tak kira JAUH mana pun AWAK PERGI..saya TETAP akan INGAT awak sampai bila2...saya sentiasa anggap awak yg TERBAEK untuk SAYA....
TAHNKS A LOTS..sebab sudi kawan dengan saya...






LIKE bila korang SUKA

24 February 2011

DIAM itu lebey BAEK.....

SELALUNYA diam itu lagi BAEK....dari BERKATA dan TERLEPAS kata...BAEK diam...TERSALAH cakap da mmg akan jadi SALAH...klw cakap BETOL pun owg akan kata SALAH...so,DIAM je...xpyah KATA apa2...


SILENT is the BEST way to MOVE away from SOMEONE,but TALKING is the best way to be CLOSER to SOMEONE...^_^

LIKE bila korang SUKA

18 February 2011

TASEK JITRA

Hari nih g TASEK JITRA....wif LYDIA..TKAH n MIERA...enjoy je...walaupun just kami 4owg..pe pun best gak larh..walaupun RAMAI gile owg kat TASEK...sampai2 je...semua DAHAGA...berjalan larh mencari air...sampai satu meja..kitaorang pun dduk...nak dijadikan cite...selepas oder...LAMA jgk larh kena tggu..WALAUPUN aq perasaan...owg len yg sampai lambat,,oder dowg dapat dlw...(masih ley sabar lg)...sampai larh satu tahap...abg 2 da LETAK da ABC 2 kat meja kitaowg...pas 2 dye ley amik balik..katanya SILAP...PANAS2...da larh lambat....ley wat cam 2 lak...SHIT!!!!da ar 2kali dye wat cam 2...!!!nak tahu kami wat pe lepas 2..?????????????
apa lagi...KAMI pun BANGUN n BLAH ar...PANAS ati btol aq....lastly BELI air BOTOL je...SENANG...c epat pun cepat...xpyah nak TUNGGU2..^_^
abg 2 mesti bengang..arghhh!!!!lantak dye larh....PEDULI apa aq...=,=
lepas SNAP2 pix CKIT...bawu balik....pas 2 tewos g makan kat kedai kak...THANKS KAWAN2...^_^







LIKE bila korang SUKA

17 February 2011

GAME OVER..

thank you very much for everything..
THANKS sebab sudi buat saya macam nih...thanks sebab da berjaya buat saya SAYANG awk... THANKS jugak sebab da berjaya HANCURKAN hati saya jugak ...thanks 4 everything you have don't to me...
THANKS A LOT....




LIKE bila korang SUKA

16 February 2011

HATE WEDNESDAY....

Start je masok sem4 nih....tiba2 je aq rasa aq anti hari RABU...hari RABU wat aq LETEY sgt2...kelas start kul8.40...sampai 3.40...maw hari niy ada perjumpaan MENTOR MENTEE lak...kul4 sampai kul5..kul5 sambong lak sampai kul7 KO-K...ADOYAI....letey2...dugaan2....sabar je larh....nak wat cam ne..adat STUDENT...time je larh...SABAR AISYAH...SABAR...LALUI larh dengan tanpa apa2 KELUHAN....



LIKE bila korang SUKA

14 February 2011

SALAM MAULIDUR RASUL



tiada harapan selain ALLAH,



tiada idola selain NABI,



tiada kata seindah AL-QURAN,



tiada jalan selurus SUNNAH,


tiada perjuangan selain ISLAM...





LIKE bila korang SUKA

12 February 2011

bersyukur sebab 'TAK CANTIK' by Naza Melman....

Kerana saya tidak cantik..

saya tidak jadi mangsa gangguan lelaki-lelaki yang rosak akhlaknya.


Kerana saya tidak cantik..

saya dapat pelihara diri saya daripada pandangan bernafsu lelaki yang tidak menjaga pandangannya.


Kerana saya tidak cantik..

saya selamat daripada menjadi senjata iblis mencairkan iman lelaki.


Kerana saya tidak cantik..

saya tidak mendapat fitnah dan cemburu daripada wanita-wanita lain.


Kerana saya tidak cantik..

saya tidak mengharapkan pujian daripada mana-mana lelaki dan wanita,

dan kerana saya tak cantik, akhirnya saya menemui insan yang mencintai saya seadanya.


Paling penting, kerana saya tak cantik..

saya sentiasa mencuba untuk menjadi cantik pada pandanganNya..

 Cantik pada pandangan manusia bukanlah apa-apa.

LIKE bila korang SUKA

10 February 2011

LONELY GURLZ....


MALAM NIY AQ LEPAK SORANG JE LAM BILIK...AKTIVITI AQ MLM NIY...ON9 SAJA...BOSAN LARH...BUDAK BILIK AQ SUME BALIK...TGL LARH AQ SOWANG2....HURMMM....SUNYI SEPI JE BILIK AQ...XDE DA SUARA2 KAWAN2 AQ YANG NAK KACO AQ....BOSAN WEY!!!XTAHU NAK WAT PE DA....HABIS ON9 FB..ON YM..HABIS YM...WAT ASSIGNMENT..HABIS WAT ASSIGNMENT.....ON9 BALIK....LAMA2 LEY GILA....HAKHAKHAK.....=,=
MALAM2 NIY DA XTAHU DA NAK WAT PE....KLW ADA BUDAK BILIK..LEY GAK MERAPU N MEREPEK NGAN DORG...ADOYAIIII..SABAR JE LAR...HURMMMM....=,=



LIKE bila korang SUKA

SAYA suke CJ7 larhh!!!!


saya suke CJ7 nih....dye COMEY sgt2...COMEL macam saya....(perasan btol..)huhuhu...^_^
kalo BOLEY saya nak yg BESAR...tapi..xtahu larh bile BOLEY dapat...xpe2...saya kan cube dapatkan jgak walau macam mn pun!!!!WAIT n SEE...lalalalalala...^_^
LIKE bila korang SUKA

06 February 2011

WAYANG TIME WIF FARAH HANANI,NOR ATIKAH N SYAH....

Bangun je tido mandy2...pas 2 ajak FARAH g CP....Sampai2 twoss MAKAN....lAPAR gila.....jumpa TKAH n SYAH...TKAH  mkn sampai xnmpk KAMI...hehehe....pas 2 KAMI g tgk WAYANG cite  GREEN HORNET....BEST gila cite nya....hehehe....lawak jgk..pastu balik twos....hurmmm....AGAK HEPY larh jgk hari niy...walaupun mataku pedih akibat xckup TIDO n TERLEBEY NANGIS....~_~THANKS KAWAN2...




LIKE bila korang SUKA

05 February 2011

DALAM SEJARAH

Dalam sejarah aq tido lambat sebab on9 YM....dgn SEWEL PRODUCTION....haisshhhhh...mcm mn larh leh cam ni....ceap cite kat dye lagi....ADOYAI...aisyah,aisyah..kenapa ley jadi cam ni....hurmmm...SABAR je larh...
pa pe pun...mekasih larh MUAZ...sbb temankan aq....^_^ KO btol2 wat aq ingat kat WANIE...~_~ thanks sbb memahami aq....




LIKE bila korang SUKA

04 February 2011

‎::SAID:: NURUL AISYAH tabahkan DAN kuatkan larh HATY MU....=,=

‎::SAID:: NURUL AISYAH tabahkan DAN kuatkan larh HATYMU....

BENTENGKAN airmatamu dari mengalir sesuka hatynya....jgn terlalu LEMAH macam  niy...

WAKE UP NURUL AISYAH....Do not be a woman who is very weak...

you must be strong for your own...=,=

LIKE bila korang SUKA

03/02/2011-wif FARAH HANANI, KAK LONG n ABG LUTFI




LIKE bila korang SUKA

NOTHING IN MY MIND

Hari niy....rumah tok aq agakk ramaii...sebab PAK TAM aq dtg dgn ANAK2nya yg NAKAL2....BUASnya xpyah cite larh...buas x TERKATA....hurmmm...hari niy gak aq lek ALOR SETAR...MAK N KAK LONG hantar aq sampai JETY PENANG....rasa sedey ckit....da larh mak aq tgu sampai bas yg aq nek BERGERAK....ADOYAI....nape larh HATY aq niy SENSETIF sgttt....mudah TERSENTUH....AIRMATA aq lak...SENANG btol nak KELUAR...mcm xde BENTENG lgsg...aisshhhhh.....naseb ADA FARAH yg memujuk...^_^...malu ar...hik3....samapi alor setar dalam kul5 jgkkk larh.....pas 2 amik teksi...xlarat nak JALAN....dgn bawakk LAKTOP...arghhh...berat....aq x TERDAYA.....hehehe....TINGGAL larh aq n FARAH je BERDUA di RUMAH sewa...lalalalalala.....^_^
LIKE bila korang SUKA

#HAK MILIK KEKAL#cikECAsiKECIK