cUtEst fOLLOwer

26 February 2011

AWAK YANG TERBAEK....=.=

::SOMEONE SAID TO ME::
kalau satu hari...awak nak MENANGIS...gtaw saya...saya x JANJI nak wat awak TERSENYUM..tapi...saya ley MENANGIS bersama awak..
kalau satu hari awak ada MASALAH..gtaw saya..saya x JANJI nak bagi awak PENYELESAIANNYA..tapi ley KONGSI dgn saya...kalau satu hari...awak mahu BERJALAN PERGI...gtaw saya..saya x JANJI untuk HALANG awak PERGI..tapi...
saya ley BERJALAN besama awak...kalau satu hari..awak PERLUKAN saya...dan saya xde...mungkin saya telah PERGI...tapi..saya TETAP MENGINGATI awak...
JIKA awak x pernah anggap saya yang TERBAEK untuk awak...




::I SAID TO HIM BACK::
tak kira JAUH mana pun AWAK PERGI..saya TETAP akan INGAT awak sampai bila2...saya sentiasa anggap awak yg TERBAEK untuk SAYA....
TAHNKS A LOTS..sebab sudi kawan dengan saya...






LIKE bila korang SUKA

0 comments:

#HAK MILIK KEKAL#cikECAsiKECIK