cUtEst fOLLOwer

25 May 2011

NO bOy...NO cRy...=,=

assalamualaikum....

nO bOy..nO cRy..
cik eca sgt setuju ngan statement tue...setuju sgt2...kalo xde laki...mesti kite x nangis...macam cik ECA jgak...better macam nih...senang..xpayah nak fikir pa pe...sekurang-kurangnnya...da hilang satu masalah.....

salah ke kalo cik ECA tutup pintu hati cik eca???salah ke kalo cik ECA kosongkkan hati cik ECA....???bagi saya..." tak salah pun...sebab setiap orang ada hak masing2..hati masing2...kenapa masih ada orang len nak mempertikaikkan hati kite"...???(hairan) =,=

adeq saya IZZAFIQ said : " maybe hati kite sebelom nih pernah kecewa,jadi kite putuskan xnak ada pa pe pasal LAKI...lagipun..bile hati kite da KOSONG..pintu hati kite da TERTUTUP dan bergantung larh pada masa yang sesuai bila pintu hati itu akan di buka SEMULA..."

hahh!!!lagi satu...cik ECA cukup tak SUKA bila di mintak SUMPAH2....wahhh...cukup x minat....ngat elok sgt ke men SUMPAH2 nih...xelok larh..lagi2...kalo someone tue dalam keadaan yang x YAKIN DIRI...hadoihhhh...bley makan DIRI balik kooottt...

" HIDUP dalam dunia yang SEMENTARA nih....macam2 UJIAN yang ALLAH S.W.T bagi pada kite....semua orang kt DUNIA ni akan dapat ujian...xde sapa yang di kecualikan pun..."

" dalam HIDUP nih...kena larh selalu berfikiran POSITIF....tapi...sekali sekala NEGETIF tue kena ada jugak...ikut keadaan larh...kalo sentiasa nak fikir NEGETIF susah gak.." ^__^"

SUSAH TUK JADI SENANG...TAPI SENANG TUK JADI SUSAH....


LIKE bila korang SUKA

24 May 2011

yeaaahhhh...CUTI SEM....>_<"

assalamualaikum....
sudah lama x open blog cik eca..al maklum larh...bz ngan FINAL EXAM....tapi,alhamdulillah...semua berjalan lancar...walaupun sem nih...cik eca telah menganggap subject COMPUTER NETWORK adalah KILLER paper in this sem...hurmmm...harap2 POINTER x jatuh lagi...
sudah berusaha sedaya UPAYA cik ECA...

pas habis je paper...cik ECA terus balik...from ALOR SETAR > PENANG > PERAK....sampai sana...abah cik ECA datang amik...lebey kurang sejam gak ar kena tggu sebab abah g SIMPANG PULAI hantar kawan...tapi..xpe larh...alhamdulillah cik eca sampai dengan selamat...>_<

cik ECA xdapat bawak balik GITAR cik ECA...T_T
cik ECA mintak FAIZ simpankkan...harap2 dye jaga cam barang dye jugak larh...sedeyyy....kalo x boley belajar maen da...hadoihhh..nak wat cam ne kan3...hurmmm...tapi..xpe larh...terima kasih larh kerana sudi tolong simpankkan yea faiz...>_<

dalam rancangan 29 may 2011 cik ECA nak balik kampong kat JOHOR...kmpg belah abah cik ECA...sudah bertahun x balik...akhirnnya dapat gak balik...:)
tak SABAR rasannya....pas tuh da nak dekat2 habis sem baru ngat nak balik KAMPONG kat PARIT BUNTAR...

wayang???nampakknya memang xdapat nak tengok larh....hurmmm...dalam mimpi je larh....huhuhu....
owwhhh yea...sebelom lupe...cik ECA ada kenal...someone nih...dye baekk....always make me hepy...name dye IZZAFIQ...hak3...:)soo..sweet...thanks 4 being my lilttle bro..>_<

hurmm..cukup ar sampai cni...sok kite sambong cite2 lagi k...huhuhu....bubye,,,,dadadaaaa.....>_<




LIKE bila korang SUKA

10 May 2011

perkara PEREMPUAN tak sempat bagitahu LELAKI...

- bila seorang wanita mengatakan dia sedang bersedih,tetapi dia tidak menitiskkan airmata,itu bermakna dia sedang menangis dalam hatinya...
-bila dia tidak menghiraukkan kamu selepas menyakiti hatinya,lebih baik kamu berikan dia masa untuk menenangkan hatinya semula sebelum kamu menegur dengan ucapan maaf...
- wanita sukar nak cari benda yang dia benci tentang orang yang paling dia sayang...
( sebab tue ramai yang patah hati bila hubungan putus di tengah jalan...)
- sekirannya seoang wanita jatuh cinta dengan seorang lelaki...lelaki itu akan sentiasa ada di fikirannya walaupun dia sedang keluar dengan lelaki lain...
- bila lelaki yang dia suka merenung tajam ke dalam matannya..dia akan cair seperti coklat....
- wanita memang sukakan pujian..tetapi tak tahu bagaimana nak menerima pujian...
- jika kamu tidak suka dengan gadis yang suka kan kamu separuh mati...tolak cintanya dengan lembut...jangan berkasar,sebab ada satu semangat dalam diri wanita yang kamu tidak akan tahu..bila dia sudah buat keputusan dia akn lakukan apa sahaja....
- sekirannya seorang gadis mula menjauhkan diri dari kamu selepas kamu menolak cintannya...biarkan dia seketika...sekirannya kamu ingin menganggap dirinnya sebagai kawan..tegur larh dia secara perlahan2...
- wanita suka meluahkkan apa yang mereka rasa...lagu,puisi,tulisan dan lukisan adalah cara termudah mereka meluahkan isi hati mereka...
- jangan sesekali beritahu perempuan mereka ni langsung tak berguna...
- bersikap terlalu serius boleh mematikan mood wanita...
- bila pertama kali lelaki yang dicintainnya dalam diam memberikan  respon positif,misalnnya menghubunginya melalui telefon..si gadis akan bersikap acuh tak acuh...tapi sebaik sahaja talian di putuskan dia pasti akan menjerit kesukaan...
- jika seorang wanita menberi seribu satu alasan setiap kali kamu mengajaknya keluar...tinggalkannya  kerana dia tidak berminat denganmu...tetapi dalam jika dalam masa yang sama...dia menghibungimu dan menunggu panggilan darimu.teruskan usaha mu memikat dirinnya...
- sekuntum senyuman memberi seribu erti bagi wanita...
- jika kamu menyukai seorang wanita...cuba mulakkan dengan persahabatan..kemudian biar dia mengenali mu dengan lebih mendalam..
- jangan sesekali menganggak apa yang dia rasakan..tanya dia sendiri..
- selepas seorang gadis jatuh cinta...dia sering tertanya2 kenapa larh aku tak jumpa lelaki ini lebih awal...
- kalau kamu masih tercari2 cara paling romantik nak memikat dia...rajin2 larh menyelak buku2 cinta..
- bila setiap kali gambar kelas keluar...benda pertama yang di cari oleh wanita ialah siapa yang berdiri di sebelah buah hatinya..kemudian barulah dirinnya sendiri...
- bekas teman lelaki akan sentiasa berada di fikirannya...tetapi lelaki yang di cintainnya sekarang akan berada di tempat paling istimewa iaitu di hatinnya..
- hanya dengan satu ucapan "hye" sahaja sudah boley menceriakan harinya...
- teman baiknya sahaja yang tahu apa yang sedang dia rasa dan lalui...
- wanita paling benci lelaki yang berbaik-baik dengan mereka semata2 nak tackle kawan mereka yang paling cantik..
- cinta bermaksud kesetiaan, ambil berat,jujur, dan kebahagiaan tanpa sebarang kompromi..
- semua wanita mahukan seorang lelaki yang cintakan mereka sepenuh hati
- senjata wanita adalah "AIRMATA"
- wanita suka jika sesekali orang yang di sayangi nya mengadakan suprise buatnya..mereka akan rasa terharu dan meraskan bahawa dirinnya di cintai setulus hati..dengan ini dia xkan ragu-ragu terhadapmu...
- wanita mudah jatuh hati kepada lelaki yang ambil berat tentang mereka dan baik terhadapnnya...
- mudah untuk mengambil hati wanita kerana apa yang dia mahu hanyalah perasaan di cintai dan di sayangi sepenuh jiwa...










LIKE bila korang SUKA

07 May 2011

"SAYA" rindu "AWAK" sangat-sangat...=,=

awakkkk...
saya "RINDU" awak sangat2...
awakkkk...
awakk  DENGAR tak saya cakap nih....
saya "RINDU" awakkk..."RINDU" awakk sangat2...=,=
kenapa hari 2 awak balik cuti 3hari...
awakk x kasi saya balik jumpa awakk..??
saya rindu awakk...
rindu awakk sgt2...awakk tahu x???
awak je tak rindu saya kan...T_T
sebab awak xkasi saya balik..
kite gado...saya sedey.....
saya teringin sgt nak jumpa awakk...
da lama xjumpa awakk...
awak xcean kat saya ehhh...

----------------------------------------------------------------------------------

tadi..saya kol awakkk....
saya rindu sgt kat awak...dapat dengar suara pun jadi larh...
saya rindu awakkk....
awakk tanya...rindu banyak ke...rindu ckitt...
mesti larh saya rindu banyak....
saya tanya awakk...
bile awakk nak balik sini lagi...
awak cakap last kawad 30/7...
tapi mungkin awak xbalik lagi....
dalam bulan 8 baru awakk balikk...
saya cakap..lambat lagi larh awakkk...
awakk cakap kat saya.....
sabar larh....x lama pun...pejam celik..pejam celik....
nanti saya balik larh...saya ley sabar kena dera...
kenapa awakk xley sabar tggu saya balik....
"sayu hati saya dengar suara awak..."
tanpa saya sedar airmata saya mengalir...
saya rindu awak sgt2....
awakkk cakap....nanti kalau awakk balik...
awakk nak datang amik saya kat alor setar....
saya rindu sgt nak "JUMPA" ngan awakk...
da lama sgt x jumpa awakk....





LIKE bila korang SUKA

06 May 2011

selamat hari ibU...^_^"


HEPY MOTHER'S DAY...
mama...selamat hari ibu...
kak ngah sayayng mama...
you are the best mom in this "WORLD"
kak ngah bangga dapat mama yang tabah...
mama sangat "HEBAT"
mama xpernah mengeluh dalam mendidik anak2...
mama x pernah mengungkit walau ckit pun....
mama xpernah kenal erti jemu dalam mendidik anak2 mama yg degil..:)
JASA mu akan KU kenang sampai bila..
JASA mu akan KU balas....
kak ngah SAYANG mama sangat...
miss u soo much....
kak ngah ALWAYS doakkan untuk mama...
kak ngah get something for mama....
tapi...mama kena tggu kak ngah balik dulu...
mama doakan kak ngah dari jauh yea...
10.16.19 n 20....kak ngah "FINAL EXAM"
pas tue baru kak ngah boley balik...
i'm really2 miss u mama....
mama tggu kak ngah balik taw...T_T









LIKE bila korang SUKA

03 May 2011

FINAL EXAM


jadual final exam kuh....
lagi nak exam lagi malas jadi nye...
pe larh ko eca....
rajinkkan larh diri ko tue...
jgan malas sgt.....



LIKE bila korang SUKA

#HAK MILIK KEKAL#cikECAsiKECIK