cUtEst fOLLOwer

07 May 2011

"SAYA" rindu "AWAK" sangat-sangat...=,=

awakkkk...
saya "RINDU" awak sangat2...
awakkkk...
awakk  DENGAR tak saya cakap nih....
saya "RINDU" awakkk..."RINDU" awakk sangat2...=,=
kenapa hari 2 awak balik cuti 3hari...
awakk x kasi saya balik jumpa awakk..??
saya rindu awakk...
rindu awakk sgt2...awakk tahu x???
awak je tak rindu saya kan...T_T
sebab awak xkasi saya balik..
kite gado...saya sedey.....
saya teringin sgt nak jumpa awakk...
da lama xjumpa awakk...
awak xcean kat saya ehhh...

----------------------------------------------------------------------------------

tadi..saya kol awakkk....
saya rindu sgt kat awak...dapat dengar suara pun jadi larh...
saya rindu awakkk....
awakk tanya...rindu banyak ke...rindu ckitt...
mesti larh saya rindu banyak....
saya tanya awakk...
bile awakk nak balik sini lagi...
awak cakap last kawad 30/7...
tapi mungkin awak xbalik lagi....
dalam bulan 8 baru awakk balikk...
saya cakap..lambat lagi larh awakkk...
awakk cakap kat saya.....
sabar larh....x lama pun...pejam celik..pejam celik....
nanti saya balik larh...saya ley sabar kena dera...
kenapa awakk xley sabar tggu saya balik....
"sayu hati saya dengar suara awak..."
tanpa saya sedar airmata saya mengalir...
saya rindu awak sgt2....
awakkk cakap....nanti kalau awakk balik...
awakk nak datang amik saya kat alor setar....
saya rindu sgt nak "JUMPA" ngan awakk...
da lama sgt x jumpa awakk....





LIKE bila korang SUKA

0 comments:

#HAK MILIK KEKAL#cikECAsiKECIK