cUtEst fOLLOwer

29 July 2011

Claude Kelly - I Hate Love


I Hate Love


I hate the mornings
Cause I know what they bring
You get up and take a shower in no time, your leaving
And it sounds so selfish
But i can’t help but think
That if you knew how much i needed you
You’d stay cause

I hate goodbyes
I hate these tears in my eyes
I hate myself for the way i feel about you everytime
I’ve had enough
I’m sick of wishing he was around me every day, every night
its way too much

I hate love
I hate love

I hate your phone calls
In the middle of the day
Cause all you do is remind that my baby is so far away
It drives me crazy
Cause i need you with me
I know its time for you to understand when i say that

I hate goodbyes
I hate these tears in my eyes
I hate myself for the way i feel about you everytime
I’ve had enough
I’m sick of wishing he was around me every day, every night
its way too much
I hate love yeahhyeahhh

I don’t want to feel this alone
Everytime you walked out that door (I can’t help it)
I start missing you (I can’t help it no)
Wish I didn’t need you this much (I can’t help it)
But i love how it feels when we touch

I hate goodbyes
I hate these tears in my eyes
I hate myself for the way i feel about you everytime
I’ve had enough
I’m sick of wishing he was around me every day, every night
its way too much

I hate goodbyes
I hate these tears in my eyes
I hate myself for the way i feel about you everytime
I’ve had enough
I’m sick of wishing he was around me every day, every night
its way too much
I hate love
I hate love
I hate love


LIKE bila korang SUKA

bUkan mUdAh nak UcAp mAAf...=,=

Bukan mudah nak ucap MAAF..lagi2 kalau SALAH kita sendiri...yea...AKU ngaku salah aku...tapi..iannya bukan bermaksud aku nak khianat kau...macam mn aku terima kau seadannya sebagai kawan aku..macam mana aku leh maafkan setiap kesalahan kau...kenapa kau susah nak maafkan aku...aku tak NAFIkan...iannya mmg SALAH aku...kalau kau rasa kau xley nak maafkan aku..aku terima...yang pasti aku da cuba untuk buat kau faham...EGO yg tinggi akan wat kau fikir aku nih KHIANATI kau...aq xde niat..benda nih jadi SPONTAN...actually...aku da mintak maaf kat kau...itu hak kau..nak maafkan atau tak...
"aku insan yang selalu TAKKAN PERNAH LARI dari MELAKUKAN KESALAHAN.."

SUMPAH..!!!aku akan RINDU kan SAHABAT yang macam kau..kau banyak bangkitkkan semangat aku..bila semangat aku hilang...kau selalu wat aku SMILE...tapi..aku tak tahu nape aku layan kau macam tue lepas aku tahu kau MILIK orang..MAAFKAN aku..aku berubah bukan sebab adeq aku..bukan sebab orang lain...tapi..sebab DIRI kau...andai kata selama kau kenal aku...aku banyak wat kau sakit hati...aku mintak MAAF sgt2...

yeahhh..coming home wif khalaf.ecam.najib n hafiz...:) 
28 july 20011 8:30 p.m...
Pas magrib afiq datang amik aku...dya yang bawak aku g rumah ecam..jumpa kat sana...lagipun dye follow sama...ada ar sekejap dya follow...pas tue dya gerak dulu..da faham sgt perangai budak nih..xley lambat2..nak cepat je...xpe larh...pa pe pun janji dye selamat..:)
dalam kul12 gak baru masuk IPOH...dalam 12.30 sampai larh rumah aku...thanks to ecam...:)
dalam keadaan yang mengantok teramat sgt..aku berjalan naek rumah...sampai separuh jalan..baru teringat LAKTOP aku..adoiiyaiii..tahu ar mengantok pun...ecam lak dtg hantar kat aku...sumpah...caring gila ecam nih...teringat lak time benti kat RNR bukit merah...dye KEJUT aku...dekat 8kali pgl aku...bukan xdgr..dgr jer...cume need to kembali ke dunia yang nyata...cean lak aku kat ecam nih..nak harap khalaf...hampeh...huhu..tapi..oke larh..bersyukur dapat kawan sebaek korang...:) TQVM kawan...
Aku balik nih sempena RAMADHAN AL-MUBARAK...first puasa wif MY FAMILY...:) sgt2 HEPY...da lama x rasa...
" KU MENGHARAPKAN RAMADHAN KALI INI PENUH MAKNA"...


NOTA HATI :
+ aku MINTAK MAAF pada semua INSAN2 yang pernah kenal DIRI aku nih....
+HATI aku tak CUKUP kuat nak hadapi semua nih...

NOTA FIKIRAN :
+ apa yang jadi...selalunya ada HIKMAH...so..teruskan kehidupan seperti biasa....
+TENTANG kau...kau akan sentiasa ada dalam FIKIRAN aku...

LIKE bila korang SUKA

22 July 2011

DAH banyak sangat kau cipta PERSOALAN kat aku...=,=

kenapa kau wujudkan banyak persoalan dalam fikiran aku...kenapa???kenapa kau xnak kasi aku faham...kenapa kau wat aku tertanya2....???pllzzzz larh..wat saya faham...susah sangat ke????ayat2 kau semua ada maksud tersembunyi...tapi..aku xtahu apa...aku xtahu pe yang kau fikir..pe yang kau nak...

kau pernah cakap :

>>kau anggap aku lebih dari seorang kawan = pe maksud kau???aku xfaham...!!

>>kau cakap kau cemburu = tapi knapa???"klw aku2 ada sbb nape aku cemburu..."

>>kau cakap kau knal dya dulu sblm kau knal aku = aku xley nak tafsirkkan ayat kau...!!aku xpandai...

>>kau cakap..sampai masa kau nak buktikkan = kau nak bukti apa???aku masih tak faham...!!

dah banyak sangat..tolong larh...faham kan aku..faham kan apa yang aku xfaham...hati aku dah mula memberontak nak tahu...plzzzz larh explain kat aku..xkira ar cam ne pun...explain sampai aku faham...aku nak sangat faham....tolong larh wat aku faham...

nOtA hAti :
+dya cuma seorang ADEQ...=,=

LIKE bila korang SUKA

DUNIA KHAYALAN CIPTAAN SENDIRI...=,=


cik ECA selalu cipta dunia khayalan cik eca sendiri..."DUNIA KHAYALAN" dimana cuma ada cik eca sorang je...tak ada insan lain selain cik eca sahaja...dunia khayalan cik eca selalu wujud kalau cik eca duk sorang2 dan mengelamun..."tapi..tak jugak...kdg2 kalo duk ramai2 pun cik eca selalu mengelamun"..sedar2 ada je orang kaco...:) huhuhu...tapi..best gak kadang2 tue...hidup dalam dunia khayalan ciptaan sendiri...hanya cik eca sorang je...xde sape2 sekeliling cik eca...menikmati hidup tanpa gangguan...:)


TERINGAT pada pertanyaan abg saya AIDY IZZUDIN "ley tak kalo abg nak masok dunia khayalan adeq??" >_< biar larh dunia khayalan cik eca tue jadi dunia cik eca sendiri...kadang2 ada betol jugak...kalo sorang2 nanti susah sape nak tolong...nanti mesti sunyi...duk je sorang2....kenyataan first cik eca ley time..btol gak..t kalo cik eca susah mesti xde orang nak tolong...kenyataan len,...urmmm..bukan nak bangkang...cume kurang setuju...sebab..best pe duk sorang2...santai je...xde sape2 nak ganggu...:) tapi kan...xtahu larh nape sejak 2 menjak nih...."dunia khayalan" cik eca dicerobohi oleh SOMEONE...hurmmm....biar ar...walaupun hanya dalam dunia khayalan...>_<


NOTA HATI :
+TWO better than ONE..:)
+ONE less LONELY girl...

NOTA FIKIRAN : 
-kenapa ASYIK ingat kat KAU...=,=
LIKE bila korang SUKA

21 July 2011

sudah lama tak nampak kau senyum...=,=

sejak akhir2 nih..dah lama xnampak kau senyum...sebab tue bile terserempak ngan kau aku xpandang..bukan xnak pandang..tapi aku takot...kau nampak serius...serius aku cakap..aku cam xpernah kenal...walaupun kadang2 aku selalu tercari2 kau...aku sendiri xtahu kenapa...kenapa perlu wujud perasaan tue dalam hati aku...aku xtahu kenapa...serius...susah betol nak lupe kau...kenapa NURUL AISYAH BINTI SHAH MURAD jadi cam nih....T_T
....................................................................................................................................................................
dh hukum dunia...
dlm memilih lgkah,ada kala perit ada kala sebaliknya...
1 masa bersama,tiba masa berpsah...
walau hati x sepenuh rela...

buknnya aku sengaja,timbulkn masalah..
tp kehendknya,turut kaki melagkah..

walau d tkdir x dpt bersama,namun kngan ada..
kerana x pernah dri ini disakiti,malah kau akn pstikn aku x tersisih..

kerana aku perlu memikirkn mna aku,mna kau..tp aku yakin kau tetap bersinar..
aku trpksa memilih cuma 1 jln,terkilan hati namun apa daya itu kehendknya..
Namun apa ku pinta
Agar di hati tak akan menyimpan
Dendam dan benci...



"kalau d takdirkn jdoh kita,jauh mna terpsah,sapa pn mghalang,JODOH itu tetap milik kita"




nOtA hAti :
I WANT NOTHING BUT YOU ONLY...
+There is only one happiness in life—to love and be loved. 
+Women wish to be loved not because they are pretty, or good, or well bred, or graceful, or intelligent, but because they are themselves.
+When you are in love you can’t fall asleep because reality is finally better than your dreams.
+I love you not only for what you are, but for what I am when I am with you.
+You come to love not by finding the perfect person, but by seeing an imperfect person perfectly.
nOtA fikirAN :
>>>>> SERIUS aku RINDU kau...!!!

LIKE bila korang SUKA

18 July 2011

mulakan pagi mu dengan SENYUMAN..walaupun dalam KEPALSUAN..=,=


assalamualaikum..
wahhh...hari nih kelas awal....so..kena bangun awal..pagi2 harus bersemangat...chaiyookkk..chaiyookk...NURUL AISYAH...awak kan KUAT...>_< xmo sedey2..SENYUM je...pe pun terjadi..SENYUM je...pagi2 kena cari mood....
sampai je kolej teros kol my mom...
anak : assalamualaikum...
mama : waalaikumussalam...
anak : mama dah g keje ker???
mama : belom lagi...awal lagi..dalam kul8 lebih nanti baru g..
anak : oooww...xpe larh..saje kol...teringat kt mama...mama sihat?abah dh sihat ke??
mama : alhamdulillah,sihat..abah pun sihat dah..darah tggi pun dh turun ckt...
anak : "dlm hati alhamdulillah..."xpe larh kalo dah sihat..abg chik g temuduga hari nih kan...??
mama : xde larh..abah cakap esok...
anak : owww...xpe larh...kak ngah nak masuk kelas dah nih...
nanti kak ngah kol mama lagi...kim salam kat sume...
mama : oke..belajar rajin2...assalamualaikum....
*selepas mama letak kol....kawal emosi..kawal emosi..dlm masa yang sama kawal airmata gak...=,=

masuk kelas seperti biasa belajar WIRELESS NETWORK..masuk chapter2..mak aiii..mengira...nih yg lemah ckit nih.."bkan ckit...lemah banyak kot.." adoiyaii...kenapa larh kena kira mengira gak...nasib ar xsusah sgt..tapi kalo xpaham soalan ssh gak ar nak jawab...kelas yang lain2 seperti biasa...semakin seronok belajar WEB PROGRAMMING...huhuhu...walaupun lambat pickup ckit..:)tapi..alhamdulillah...



coming home wif lydia...eca dapat movie "SEKALI LAGI" dari aidy izzuddin...:) thanks ya...>_< malam nih ley ar tonton...:)

sesampai di rumah..tergerak hati nak on9 fb..eca pun on9 larh...
tetiba i see my message have somehing to read...
from : _ _ _ _ _ _ _ _


>>>>
Ketika satu pintu kebahagiaan tertutup, pintu yang lain dibukakan. Tetapi acapkali kita terpaku terlalu lama pada pintu yang tertutup sehingga tidak melihat pintu lain yang dibukakan bagi kita.
Jangan pernah mengucapkan selamat tinggal jika kamu masih mau mencoba, jangan pernah menyerah jika kamu masih merasa sanggup,jangan pernah mengatakan kamu tidak mencintainya lagi jika kamu masih tidak dapat melupakannya.



nOtA hati :


+ sukar untuk melepaskkan walaupun hati masih mahu cuba..
+sukar untuk putus asa walaupun masih sanggup..
+sukar untuk lupakannya kerana hati masih wujud sayang...

- sukar untuk teruskan kerana DYA hak org lain...>_<
LIKE bila korang SUKA

17 July 2011

Ya Allah berilah aku ketabahan...sepertimana tabahnya insan2 yg telah mengharungi dugaanmu dengan sabar.=,=.


YA ALLAH...kau tutupkan larh kembali PINTU hati aku..biar kan larh PINTU hati aku tertutup buat selama2...biar larh dye jadi orang yg terakhir yang berjaya buka PINTU hati..walaupun sedikit...biar larh dya SORANG yg berjaya wat hati aku yang KERAS jadi LEMBUT...biar larh hanya sekali dya wat aku TERSENYUM..dan biar larh hanya sekali dya wat aku TITIS kan AIRMATA...


untuk pengetahuan kau...aku tak pernah lupa kau...walaupun sesaat...kau owez wat aku hepy..aku jugak xkan pernah buang kau dari hidup aku...tapi..betul jgk kata kau..aku xde hak...itu hak kau..aku hanya mampu berdoa moga kau bahagia...=,=
LIKE bila korang SUKA

nOt in mOOd...=,=


kenapa larh aku xde mood hari nih...hurmmm...sebab puasa sama kottt...xpe2..NURUL AISYAH kan kuat..:)masuk kelas pun cam xmasuk kelas je..banyak betol berkhayal...TCP/IP miss ajar pe ntah tadi...=,=
kena study balik cam nih...adoi...pe dah jadi ngan NURUL AISYAH nih...wake up2...!!!bila dalam kepala fikir macam2 jadi cam nih arr...




untuk awak..THANKS FOR ALWAYS MAKE ME FEEL SPECIAL...thanks a lots..
sesungguhnya awak mampu buka pintu hati saya walaupun sedikit...awak lembut kan hati saya yang sebelom nih keras...awak wat saya lebih memahami tentang kehidupan..sesungguhnnya saya hargai kehadiran awak walaupun hanya sekejap...saya sangat menghargai kehadiran awakk...terima kasih sebab buat saya tersenyum...:)


UNTUK awak jugak >> saya mintak maaf..xpernah terniat nak sakitkan hati awak atau wat awak terasa...


FOR izzafiq : THANKS 4 being my BROTHER...sesungguhya ALLAH tue maha adil...walaupun KAK kehilangan seorang kawan yang selalu wat akak tersenyum..ALLAH kurniakan afiq buat kak...alhamdulillah...kak bersyukur sgt...:)
("walaupun kawan kak tue sebenarnnya xhilang mn pun..cuma kak terpaksa membataskan hbgn sebagai kawan tue..")

FOR aidy : sesungguhnya kau mmg ku anggap abg dan juga kawan baek..yang selalu prihatin terhadap aku..tak kira larh time susah or senang..TERIMA KASIH...:)



nOtA hAti : 

+ THANKS 4 ALL OF MY FRENZ....

+cik ECA sangat MENGHARGAI kehadiran kamu2 semua di dalam HIDUP cik ECA...




LIKE bila korang SUKA

16 July 2011

I'M SO SORRY...=,=


I'M SOOO SORRY....i did't mean it...=,=

saya mintak maaf..saya xbermaksud nak wat awak sakit ati or terasa...semalam berfikir...saya sedar..iannya mmg salah saya...saya tak patut bezakan awak ngan sape2...tapi...saya terpaksa...bukan saja2 nak buat macam tue...saya ada alasan tersendiri...alasan kenapa saya tak layan awak cam saya layan kawan2 laen... alasan kenapa saya jauhkan diri saya dari awak...alasan kenapa saya owez cakap awak nih "BF" orang...tapi..hakikatnnya mmg macam tue..so..tak ley nak di nafikan...


maafkan saya...saya "TAK SEMPURNA"

kalau larh dari mula awak kenal saya...awak tak layan saya dengan baekk..awak tak care pasal saya...saya takkan wujud perasaan tue pada awak...hurmm...kenapa larh awak layan sangat saya baek sangat...???



satu hal lagi..saya ingat awak tak pernah amik kisah dah pasal tulisan blog saya...tapi..tak sangka lak awak amik kisah jugak...saya mintak maaf kalo segala tulisan saya nih ada wat awak terasa o sakit ati..xde niat..selalunya saya akan tulis di belog saya kalo saya rasa..sakit ati,hepy, or something else what i feel from my heart larh..baru saya akan open blog saya...meluahkkan dalam tulisan boleh wat saya rasa sakit tue hilang...




nOtA hAti :


Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku
saat ku harus bersabar dan terus bersabar
menantikan kehadiran dirimu
entah sampai kapan aku harus menunggu sesuatu yang sangat sulit tuk kujalani
hidup dalam kesendirian sepi tanpamu 
kadang ku berfikir cari penggantimu saat kau jauh disana...

Gelisah sesaat saja tiada kabarmu kucuriga
entah penantianku takkan sia-sia
dan berikan satu jawaban pasti
entah sampai kapan aku harus bertahan
saat kau jauh disana rasa cemburu
merasuk kedalam pikiranku melayang
tak tentu arah tentang dirimu
apakah sama yang kau rasakan..

walau raga kita terpisah jauh
namun hati kita selalu dekat
bila kau rindu pejamkan matamu
dan rasakan a a a aku
kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
terhapus ruang dan waktu
percayakan kesetiaan ini

akan tulus a a ai aishiteru



LIKE bila korang SUKA

15 July 2011

MAAF..MAAF..MAAF..MAAF....SEMUDAH A,B,C N 1,2,3....


I'M SO SORY...SAYA MINTAK MAAF....3 KALIMAT YANG SANGAT MUDAH DI UCAPKAN...

APA YANG AWAK FAHAM???APA YANG AWAK MENGERTI???TAK ADE NIAT TUK MENBENCI..TAK ADE NIAT TUK LUPA...TAK ADE NIAT NAK WAT CAM TUE...TAPI...SAYA ADA ALASAN KENAPA SAYA WAT CAM TUE...SAYA X PERNAH TENSION OR MARAH...SAYA XLAYAK NAK WAT MACAM TUE..BAHKAN LAGI RAMAI ORANG LEN YANG MEMBENCI DIRI NIH...BILA HATI DAH SAKIT...SAYA CUBA BUANG SAKIT TUE...SEBAB SAYA DAH BANYAK RASA SAKIT TUE...SAYA CUMA MAHU GEMBIRA..WALAUPUN HANYA DALAM KEPURA-PURAAN...ITU DAH MAMPU WAT SAYA TERSENYUM DAN WAT SAYA LUPA SEMUA SAKIT YANG SAYA RASA...
SAYA TAK PERNAH MINTAK SIMPATI DARI SESIAPA..WALAUPUN KADANG2 SAYA NAMPAK TAK MATANG DALAM KEHIDUPAN SAYA SENDIRI..SAYA SELESA BEGITU...HARAP..AWAK BAHAGIA DENGAN APA YANG AWAK BUAT..DALAM HIDUP SAYA..SAYA CUMA MAHUKAN ORANG YANG SAYA "SAYANG" BAHAGIA..ITU SUDAH CUKUP BUAT SAYA TUMPANG BAHAGIA...

nOtA hAti :

+ saya hanya akan terima insan yang benar2 boleh terima diri saya seadanya...


+ saya bukan selfish sangat sampai nak rampas hak orang lain..


+ saya GEMBIRA bila tgk awak GEMBIRA...
LIKE bila korang SUKA

14 July 2011

AKU punya HATI...=,=


AKU JUGA DIKURNIAKKAN HATI DAN PERASAAN...BUKAN KAU SORANG...AKU ADA SEBAB KENAPA AKU JAUHKKAN DIRI AKU DARI KAU...AKU ADA SEBAB KENAPA AKU MEMBEZAKAN KAU DENGAN ORANG LAIN DAN KAU.....XPERLU TAHU APA SEBAB TUE...CUKUP DENGAN APA YANG AKU JELASKKAN PADA KAU...AKU XPERNAH MINTAK KAU FAHAM AKU DAN KALAU BOLEH AKU PUN XNAK FAHAM DIRI KAU...AKU ADA ALASAN SENDIRI KENAPA AKU BUAT MACAM TU...XPERLU NAK PAKSA AKU JELASKKAN SEGALA2NYA..KAU MUNGKIN AKAN LUKAKAN HATI AKU....CUKUP LARH KALAU AKU SEKADAR MENGANGGAP KAU SEBAGAI SAHABAT AKU....JANGAN BUAT AKU BENCI KAU..WALAUPUN AKU TAHU SUSAH UNTUK BENCI KAU....=,=


nOtA cik ECA :
WHATEVER YOU GIVE TO LIFE...ITS GIVE YOU BACK...DO NOT HATE ANYBODY..
THE HATED WHICH COME OUT FROM YOU...WILL SOMEDAY COME BACK TO YOU...
LOVE OTHER AND LOVE WILL COME BACK TO YOU...


nOtA hAti : 

©  It hurts to love someone and not be loved in return, but what is more painful is to love someone and never find the courage to let that person know how you feel.
©  Maybe we have to meet a few wrong people before meeting the right one so that when we finally meet the right person, we will know how to be grateful for that gift.
©    Giving someone all your love is never an assurance that they'll love you back. Don't expect love in return, just wait for it to grow in their heart, but if it doesn't, be sure it grew in yours.


LIKE bila korang SUKA

10 July 2011

sem5 wat cik ECA rasa PERIT....


TIMETABLE class cik ECA yang tersangat padat...LETIH2...bila tgk TIMETABLE junior2..xde ar padat cam nih...sampai lek lewat2...tambahan lak..budak2 under uitm buat kelas kat bangunan mara lak...bertambah2 xley nak anjak kelas ar...kelas owez full...sOO..sabar je ar...senior kena ar mengalah ngan junior2 kan...

hurmm..agak terkejut dengan berita BOY xcdnt..tewok jgk..
baru je beberapa hari lepas men komen2 ngan
dye..lawak2 ngan dye...tup3..hari nih dpt berita cam nih....
melalui info..dye xcdnt semalam...
hari ini operation sbb ada darah beku dalam kepala...
berdoa...moga2 BOY  xde pa pe...amin...
tetiba je tergerak hati nak g tgk dya...
hurm..tapi...cik eca xrapat ngan dya...:(
pa pe pun dpt taw pun kira oke larh kan...



rindu sama my mom...seyesly...CHE GAYAH BT MAT NOOR...
kak ngah rindu mama arrr...rindu nak dengar suara mama,dengar bebelan mama,kak ngah rindu masakkan mama,nak cium mama...seyes rindu sgt2...rindu nak gelak tawa ngan mama...bila larh nak habis sem5 nih...
"YA ALLAH.engkau tabahkkan larh hatiku ini..."




LIKE bila korang SUKA

07 July 2011

PECAH record...^_^

perghh...hari nih cik eca pecah record...menangis selama sejam...agak best jugak arrr....puas sgt3...samapi pedih arrr mata2 nih....tapi xpe...janji puas....SEWEL PRODUCTION....hurmmm..owez ada bila saya cam org gila...hahahha....:) pa  pe pun thanks 4 everything...suh blanja eskrim cornetto n coklat cabury...dye blnja mkn...pape pun alhamdulillah...bersyukur3...:) 
credit to MR.SEWEL PRODUCTION...:)

jam menunjukkan kul1:00 a.m...bila larh mata nak terpejam nih...lagi boley msg...msg...adoiii...pejam larh wahai mata ku...T_T tuan mu dah penat...pas habis tgk cite KL GANGSTER pun xley nak tido lagi...walaupun da tgk cite tue...layan saja..aaron aziz punya pasal...xpe...:)

tak penat ke MR.SEWEL PRODUCTION nih layan aq msg...ajak on9 xnak...nt mula larh kata cik eca lupa dia..padahal xpenah lupe pun...hurmmm...
k ar...malas nak tulis banyakk2..cukup sampai cni...

LIKE bila korang SUKA

#HAK MILIK KEKAL#cikECAsiKECIK