cUtEst fOLLOwer

29 July 2011

bUkan mUdAh nak UcAp mAAf...=,=

Bukan mudah nak ucap MAAF..lagi2 kalau SALAH kita sendiri...yea...AKU ngaku salah aku...tapi..iannya bukan bermaksud aku nak khianat kau...macam mn aku terima kau seadannya sebagai kawan aku..macam mana aku leh maafkan setiap kesalahan kau...kenapa kau susah nak maafkan aku...aku tak NAFIkan...iannya mmg SALAH aku...kalau kau rasa kau xley nak maafkan aku..aku terima...yang pasti aku da cuba untuk buat kau faham...EGO yg tinggi akan wat kau fikir aku nih KHIANATI kau...aq xde niat..benda nih jadi SPONTAN...actually...aku da mintak maaf kat kau...itu hak kau..nak maafkan atau tak...
"aku insan yang selalu TAKKAN PERNAH LARI dari MELAKUKAN KESALAHAN.."

SUMPAH..!!!aku akan RINDU kan SAHABAT yang macam kau..kau banyak bangkitkkan semangat aku..bila semangat aku hilang...kau selalu wat aku SMILE...tapi..aku tak tahu nape aku layan kau macam tue lepas aku tahu kau MILIK orang..MAAFKAN aku..aku berubah bukan sebab adeq aku..bukan sebab orang lain...tapi..sebab DIRI kau...andai kata selama kau kenal aku...aku banyak wat kau sakit hati...aku mintak MAAF sgt2...

yeahhh..coming home wif khalaf.ecam.najib n hafiz...:) 
28 july 20011 8:30 p.m...
Pas magrib afiq datang amik aku...dya yang bawak aku g rumah ecam..jumpa kat sana...lagipun dye follow sama...ada ar sekejap dya follow...pas tue dya gerak dulu..da faham sgt perangai budak nih..xley lambat2..nak cepat je...xpe larh...pa pe pun janji dye selamat..:)
dalam kul12 gak baru masuk IPOH...dalam 12.30 sampai larh rumah aku...thanks to ecam...:)
dalam keadaan yang mengantok teramat sgt..aku berjalan naek rumah...sampai separuh jalan..baru teringat LAKTOP aku..adoiiyaiii..tahu ar mengantok pun...ecam lak dtg hantar kat aku...sumpah...caring gila ecam nih...teringat lak time benti kat RNR bukit merah...dye KEJUT aku...dekat 8kali pgl aku...bukan xdgr..dgr jer...cume need to kembali ke dunia yang nyata...cean lak aku kat ecam nih..nak harap khalaf...hampeh...huhu..tapi..oke larh..bersyukur dapat kawan sebaek korang...:) TQVM kawan...
Aku balik nih sempena RAMADHAN AL-MUBARAK...first puasa wif MY FAMILY...:) sgt2 HEPY...da lama x rasa...
" KU MENGHARAPKAN RAMADHAN KALI INI PENUH MAKNA"...


NOTA HATI :
+ aku MINTAK MAAF pada semua INSAN2 yang pernah kenal DIRI aku nih....
+HATI aku tak CUKUP kuat nak hadapi semua nih...

NOTA FIKIRAN :
+ apa yang jadi...selalunya ada HIKMAH...so..teruskan kehidupan seperti biasa....
+TENTANG kau...kau akan sentiasa ada dalam FIKIRAN aku...

LIKE bila korang SUKA

0 comments:

#HAK MILIK KEKAL#cikECAsiKECIK