cUtEst fOLLOwer

22 July 2011

DAH banyak sangat kau cipta PERSOALAN kat aku...=,=

kenapa kau wujudkan banyak persoalan dalam fikiran aku...kenapa???kenapa kau xnak kasi aku faham...kenapa kau wat aku tertanya2....???pllzzzz larh..wat saya faham...susah sangat ke????ayat2 kau semua ada maksud tersembunyi...tapi..aku xtahu apa...aku xtahu pe yang kau fikir..pe yang kau nak...

kau pernah cakap :

>>kau anggap aku lebih dari seorang kawan = pe maksud kau???aku xfaham...!!

>>kau cakap kau cemburu = tapi knapa???"klw aku2 ada sbb nape aku cemburu..."

>>kau cakap kau knal dya dulu sblm kau knal aku = aku xley nak tafsirkkan ayat kau...!!aku xpandai...

>>kau cakap..sampai masa kau nak buktikkan = kau nak bukti apa???aku masih tak faham...!!

dah banyak sangat..tolong larh...faham kan aku..faham kan apa yang aku xfaham...hati aku dah mula memberontak nak tahu...plzzzz larh explain kat aku..xkira ar cam ne pun...explain sampai aku faham...aku nak sangat faham....tolong larh wat aku faham...

nOtA hAti :
+dya cuma seorang ADEQ...=,=

LIKE bila korang SUKA

0 comments:

#HAK MILIK KEKAL#cikECAsiKECIK