cUtEst fOLLOwer

15 July 2011

MAAF..MAAF..MAAF..MAAF....SEMUDAH A,B,C N 1,2,3....


I'M SO SORY...SAYA MINTAK MAAF....3 KALIMAT YANG SANGAT MUDAH DI UCAPKAN...

APA YANG AWAK FAHAM???APA YANG AWAK MENGERTI???TAK ADE NIAT TUK MENBENCI..TAK ADE NIAT TUK LUPA...TAK ADE NIAT NAK WAT CAM TUE...TAPI...SAYA ADA ALASAN KENAPA SAYA WAT CAM TUE...SAYA X PERNAH TENSION OR MARAH...SAYA XLAYAK NAK WAT MACAM TUE..BAHKAN LAGI RAMAI ORANG LEN YANG MEMBENCI DIRI NIH...BILA HATI DAH SAKIT...SAYA CUBA BUANG SAKIT TUE...SEBAB SAYA DAH BANYAK RASA SAKIT TUE...SAYA CUMA MAHU GEMBIRA..WALAUPUN HANYA DALAM KEPURA-PURAAN...ITU DAH MAMPU WAT SAYA TERSENYUM DAN WAT SAYA LUPA SEMUA SAKIT YANG SAYA RASA...
SAYA TAK PERNAH MINTAK SIMPATI DARI SESIAPA..WALAUPUN KADANG2 SAYA NAMPAK TAK MATANG DALAM KEHIDUPAN SAYA SENDIRI..SAYA SELESA BEGITU...HARAP..AWAK BAHAGIA DENGAN APA YANG AWAK BUAT..DALAM HIDUP SAYA..SAYA CUMA MAHUKAN ORANG YANG SAYA "SAYANG" BAHAGIA..ITU SUDAH CUKUP BUAT SAYA TUMPANG BAHAGIA...

nOtA hAti :

+ saya hanya akan terima insan yang benar2 boleh terima diri saya seadanya...


+ saya bukan selfish sangat sampai nak rampas hak orang lain..


+ saya GEMBIRA bila tgk awak GEMBIRA...
LIKE bila korang SUKA

0 comments:

#HAK MILIK KEKAL#cikECAsiKECIK