cUtEst fOLLOwer

18 July 2011

mulakan pagi mu dengan SENYUMAN..walaupun dalam KEPALSUAN..=,=


assalamualaikum..
wahhh...hari nih kelas awal....so..kena bangun awal..pagi2 harus bersemangat...chaiyookkk..chaiyookk...NURUL AISYAH...awak kan KUAT...>_< xmo sedey2..SENYUM je...pe pun terjadi..SENYUM je...pagi2 kena cari mood....
sampai je kolej teros kol my mom...
anak : assalamualaikum...
mama : waalaikumussalam...
anak : mama dah g keje ker???
mama : belom lagi...awal lagi..dalam kul8 lebih nanti baru g..
anak : oooww...xpe larh..saje kol...teringat kt mama...mama sihat?abah dh sihat ke??
mama : alhamdulillah,sihat..abah pun sihat dah..darah tggi pun dh turun ckt...
anak : "dlm hati alhamdulillah..."xpe larh kalo dah sihat..abg chik g temuduga hari nih kan...??
mama : xde larh..abah cakap esok...
anak : owww...xpe larh...kak ngah nak masuk kelas dah nih...
nanti kak ngah kol mama lagi...kim salam kat sume...
mama : oke..belajar rajin2...assalamualaikum....
*selepas mama letak kol....kawal emosi..kawal emosi..dlm masa yang sama kawal airmata gak...=,=

masuk kelas seperti biasa belajar WIRELESS NETWORK..masuk chapter2..mak aiii..mengira...nih yg lemah ckit nih.."bkan ckit...lemah banyak kot.." adoiyaii...kenapa larh kena kira mengira gak...nasib ar xsusah sgt..tapi kalo xpaham soalan ssh gak ar nak jawab...kelas yang lain2 seperti biasa...semakin seronok belajar WEB PROGRAMMING...huhuhu...walaupun lambat pickup ckit..:)tapi..alhamdulillah...



coming home wif lydia...eca dapat movie "SEKALI LAGI" dari aidy izzuddin...:) thanks ya...>_< malam nih ley ar tonton...:)

sesampai di rumah..tergerak hati nak on9 fb..eca pun on9 larh...
tetiba i see my message have somehing to read...
from : _ _ _ _ _ _ _ _


>>>>
Ketika satu pintu kebahagiaan tertutup, pintu yang lain dibukakan. Tetapi acapkali kita terpaku terlalu lama pada pintu yang tertutup sehingga tidak melihat pintu lain yang dibukakan bagi kita.
Jangan pernah mengucapkan selamat tinggal jika kamu masih mau mencoba, jangan pernah menyerah jika kamu masih merasa sanggup,jangan pernah mengatakan kamu tidak mencintainya lagi jika kamu masih tidak dapat melupakannya.



nOtA hati :


+ sukar untuk melepaskkan walaupun hati masih mahu cuba..
+sukar untuk putus asa walaupun masih sanggup..
+sukar untuk lupakannya kerana hati masih wujud sayang...

- sukar untuk teruskan kerana DYA hak org lain...>_<
LIKE bila korang SUKA

0 comments:

#HAK MILIK KEKAL#cikECAsiKECIK