cUtEst fOLLOwer

17 July 2011

nOt in mOOd...=,=


kenapa larh aku xde mood hari nih...hurmmm...sebab puasa sama kottt...xpe2..NURUL AISYAH kan kuat..:)masuk kelas pun cam xmasuk kelas je..banyak betol berkhayal...TCP/IP miss ajar pe ntah tadi...=,=
kena study balik cam nih...adoi...pe dah jadi ngan NURUL AISYAH nih...wake up2...!!!bila dalam kepala fikir macam2 jadi cam nih arr...




untuk awak..THANKS FOR ALWAYS MAKE ME FEEL SPECIAL...thanks a lots..
sesungguhnya awak mampu buka pintu hati saya walaupun sedikit...awak lembut kan hati saya yang sebelom nih keras...awak wat saya lebih memahami tentang kehidupan..sesungguhnnya saya hargai kehadiran awak walaupun hanya sekejap...saya sangat menghargai kehadiran awakk...terima kasih sebab buat saya tersenyum...:)


UNTUK awak jugak >> saya mintak maaf..xpernah terniat nak sakitkan hati awak atau wat awak terasa...


FOR izzafiq : THANKS 4 being my BROTHER...sesungguhya ALLAH tue maha adil...walaupun KAK kehilangan seorang kawan yang selalu wat akak tersenyum..ALLAH kurniakan afiq buat kak...alhamdulillah...kak bersyukur sgt...:)
("walaupun kawan kak tue sebenarnnya xhilang mn pun..cuma kak terpaksa membataskan hbgn sebagai kawan tue..")

FOR aidy : sesungguhnya kau mmg ku anggap abg dan juga kawan baek..yang selalu prihatin terhadap aku..tak kira larh time susah or senang..TERIMA KASIH...:)



nOtA hAti : 

+ THANKS 4 ALL OF MY FRENZ....

+cik ECA sangat MENGHARGAI kehadiran kamu2 semua di dalam HIDUP cik ECA...




LIKE bila korang SUKA

0 comments:

#HAK MILIK KEKAL#cikECAsiKECIK