cUtEst fOLLOwer

21 July 2011

sudah lama tak nampak kau senyum...=,=

sejak akhir2 nih..dah lama xnampak kau senyum...sebab tue bile terserempak ngan kau aku xpandang..bukan xnak pandang..tapi aku takot...kau nampak serius...serius aku cakap..aku cam xpernah kenal...walaupun kadang2 aku selalu tercari2 kau...aku sendiri xtahu kenapa...kenapa perlu wujud perasaan tue dalam hati aku...aku xtahu kenapa...serius...susah betol nak lupe kau...kenapa NURUL AISYAH BINTI SHAH MURAD jadi cam nih....T_T
....................................................................................................................................................................
dh hukum dunia...
dlm memilih lgkah,ada kala perit ada kala sebaliknya...
1 masa bersama,tiba masa berpsah...
walau hati x sepenuh rela...

buknnya aku sengaja,timbulkn masalah..
tp kehendknya,turut kaki melagkah..

walau d tkdir x dpt bersama,namun kngan ada..
kerana x pernah dri ini disakiti,malah kau akn pstikn aku x tersisih..

kerana aku perlu memikirkn mna aku,mna kau..tp aku yakin kau tetap bersinar..
aku trpksa memilih cuma 1 jln,terkilan hati namun apa daya itu kehendknya..
Namun apa ku pinta
Agar di hati tak akan menyimpan
Dendam dan benci...



"kalau d takdirkn jdoh kita,jauh mna terpsah,sapa pn mghalang,JODOH itu tetap milik kita"




nOtA hAti :
I WANT NOTHING BUT YOU ONLY...
+There is only one happiness in life—to love and be loved. 
+Women wish to be loved not because they are pretty, or good, or well bred, or graceful, or intelligent, but because they are themselves.
+When you are in love you can’t fall asleep because reality is finally better than your dreams.
+I love you not only for what you are, but for what I am when I am with you.
+You come to love not by finding the perfect person, but by seeing an imperfect person perfectly.
nOtA fikirAN :
>>>>> SERIUS aku RINDU kau...!!!

LIKE bila korang SUKA

0 comments:

#HAK MILIK KEKAL#cikECAsiKECIK