cUtEst fOLLOwer

17 July 2011

Ya Allah berilah aku ketabahan...sepertimana tabahnya insan2 yg telah mengharungi dugaanmu dengan sabar.=,=.


YA ALLAH...kau tutupkan larh kembali PINTU hati aku..biar kan larh PINTU hati aku tertutup buat selama2...biar larh dye jadi orang yg terakhir yang berjaya buka PINTU hati..walaupun sedikit...biar larh dya SORANG yg berjaya wat hati aku yang KERAS jadi LEMBUT...biar larh hanya sekali dya wat aku TERSENYUM..dan biar larh hanya sekali dya wat aku TITIS kan AIRMATA...


untuk pengetahuan kau...aku tak pernah lupa kau...walaupun sesaat...kau owez wat aku hepy..aku jugak xkan pernah buang kau dari hidup aku...tapi..betul jgk kata kau..aku xde hak...itu hak kau..aku hanya mampu berdoa moga kau bahagia...=,=
LIKE bila korang SUKA

0 comments:

#HAK MILIK KEKAL#cikECAsiKECIK