cUtEst fOLLOwer

19 August 2011

KAU yang MULAKAN dulu....bukan AKU...=,=


Benda nih takkan rumit,kalau kau yang tak rumitkan..benda nih takkan wujud kalau tak de orang ketiga yang memberi spekulasi yang tak betol pasal aku...Andai kau tak kenal diri aku..jangan wat spekulasi yang tak betol..ianya akan jadi FITNAH...aku tahu apa yang aku wat..apa yang aku hadapi sekarang...apa yang sedang aku rasa sekarang..itu hak kau kalau kau nak terus menerus menyalahkan aku...bagi aku..
aku xde salah pa pe...kewujudan aku dalam hidup dya selepas dya tawar hati dgn "dya"...so..bila di "mentionkan" macam tue..wat pe aku nak rasa "BERSALAH"..aku xde kaco hubungan sape2 dan bukan jenis aku nak rosakkan hubungan sape2...

Aku takkan "SAKITKAN" hati orang...kalo orang tue tak "SAKITKAN" hati aku dulu..Aku takkan KACO hidup orang tue..kalo orang tue tak KACO hidup aku...Aku dah biasa macam nih...pe yang aku wat dalam hidup aku...xde kaitan dengan orang2 yang tak pernah wujud dalam hidup aku...so..kenapa kau harus rumitkan keadaan nih...Hidup aku..so..hak aku larh nak "RAPAT" ngan sape pun..bukan mudah aku nak "RAPAT" ngan orang2 yang baru aku "KENAL"...orang2 yang benar2 ley "TERIMA" cara hidup aku jer ley rapat ngan aku dan bukan mudah nak rapat ngan orang cam aku nih...



Bila aku dah sakit hati..aku cakap pun tak guna akal fikiran.."LOST OF CONTROL"...kau ley salahkan aku 100%..aku tak kisah..sebab aku tahu apa yang aku buat dan aku tahu kau akan sentiasa salahkan aku selagi aku masih rapat ngan dya...terusan larh rasa ketidak puas hatian kau tue...sebab aku dah xrasa pa pe...aku dah "fedup" ngan sume nih dan tuk "PENGETAHUAN" kau..aku takkan pernah rasa nak "renggangkan" hubungan aku ngan dya dan aku akan selalu dengan dya tanpa rasa "BERSALAH"..."MELAINKAN" kalau dya sendiri yang "BENCI" aku...time tue baru akan "KELUAR" dari hidup dya...

nota hati : 
+ Setiap KELUKAAN mesti ada KEBAHAGIAAN...tanpa KELUKAAN takkan wujud KEBAHAGIAAN....sebab ALLAH MAHA ADIL...
+ It's hard to trust someone,when everyone you ever opened up your heart to,has let you down and push you away...

LIKE bila korang SUKA

0 comments:

#HAK MILIK KEKAL#cikECAsiKECIK