cUtEst fOLLOwer

11 August 2011

sELAmAt hAri JUmAAt..

sELAmAt hAri JUmAAt..
Pagi yang indah lagi tenang..lagi2 pada hari jumaat penghulu segala hari...sebenarnya xtahu nak wat ENTRY pe pun..just bosan..no idea..OTAK xley nak fikir pa pe dah.."BLUR" je nih...mesti "KES" x ckup tido...al-maklum larh semalam kuar "BERSOSIAL" wif "MIRA,TKAH,LYDIA, n AIDY"...lepas "GERAM" dengan bermain BOWLING...pas tue LEPAK kat "KFC"...cuma "MIRA" je balik dulu...sebab dah lewat sangat.."MIRA" balik..."ENCIK BOLAT" datang...huhuhu..i GOT my "STRAWBERRY FLOAT"...urmm...YUMmmmYYY...
bersahur dengan "KFC"..memang best...!!!


Bila da OPEN cite pasal SEMALAM...actually bukan semalam larh...PAGI td...dalam kul1.45 A.M...ada ROADBLOCK dekat trafik light depan pej pos kalau tak SALAH...not sure..."TKAH" bawak time tue..al maklum larh..dah dapat "LESEN P"...sOO..dengan berani arr dya bawak...huhuhu..yang xley blah nye...bila dah kena TAHAN..terketar2 tangan nak keluarkan "LESEN"....teringat lagi ayat "POLIS" tue... "ROADTAX" mati dah nih...sepantas kilat cik eca tengok muka "TKAH"...CUAK GILA....hak3..pas naek moto..lepas je pada POLIS2 tu..cik ECA pe lagi..GELAK bagai tak ingat DUNIA larh...xpe...cik ECA faham..may be polis tue saja je..sebab baru bape hari je tkah dapat lesen...saja nak "PEKENA" tkah kot...hehehe...pe pun,SERIUS sgt2 ENJOY...^__^
LIKE bila korang SUKA

0 comments:

#HAK MILIK KEKAL#cikECAsiKECIK