cUtEst fOLLOwer

15 September 2011

"PERAMPAS..???"


assalamualaikum...firstly..selamat menyambut hari 1malaysia...:)
da lama gak xupdate blog nih...biar jer blog nih berhabuk...nak kata bx..xbz sangat pun..kalo bz pun...bz ngan "DYE" jer..>_< "ALHAMDULILLAH" event for subject "TECHNO" da settle dengan lancarnya...kalo risau pun..sal project 4 "TCP/IP" n "WIRELESS"..xpe..yang tue "TUNGGU" dulu eh....


sambong ngan "TITLE" kat atas nih..."PERAMPAS..??" sape rampas sape???dalam hidup cik eca xpernah wujud erti "MERAMPAS" hak org len...xkisah larh pa pe pun...xpenah "WUJUD" pun keh...untuk pengetahuan semua....cik eca xpernah rampas sape2 pun keh...


So..pada mana2 pihak yang hanya suke mendengar cerita2 dari sebelah "PIHAK" tue...hentikan larh yer...cik eca tahu pe yang cik eca wat..stop je larh keh....cik eca xkisah kalo korang  nak kata cik eca nih "PERAMPAS" or pa pe pun..."I DON'T CARE.." bercerita tentang benda2 yang xbetol...boleh jadi "FITNAH"...so..go on ar keh...seriously...I DON'T CARE.." dosa dapat kat kau..."PAHALA" dapat kat cik eca...ley cam tue...?" >_<


Cik eca malas nak amik port ar..lantak kau arr..yang penting...kau bukan siapa2 untuk cik eca...cik eca xkaco kau...so..kau pun xperlu larh nak kaco cik eca keh...bukan "MEMBENCI" no "BENCI2" dalam hidup cik eca jugak keh...just nak kau tahu...cik eca nih x "PERFECT" cam kau...so..."I'm SO SORRY..if cik eca ada SAKITKAN hati kau eh.."xde niat pun..cik eca nih..hanya insan "BIASA" yang x pernah lari dari melakukan "KESALAHAN" dan "KESILAPAN"...


SEKIAN..:)

P/S : muhammad izzafiq b. idris "CIK ECA punya keh..!"
LIKE bila korang SUKA

06 September 2011

"PERIT" bila kena "HIDUP" macam nih....


"PERIT" bila kena "HIDUP" macam nih....macam orang wat salah pun ada..."WALAUPUN" cikeca xde wat salah pun...agak perit menjalani kehidupan yang macam nih....harap2 ada hikmah dengan pe yang terjadi...

macam abg saya "AIDY IZZUDIN" kata : jangan cepat mengaku kalah..dugaan yang datang tue mengajar kita erti kehidupan..supaya kitalebih matang dan bersedia dimasa akan datang..fikirkan ia satu cubaan tuk mematangkan kita...

TQVM to my bro..dye sangat baekk...dyejuga sangat matang..."LIKE"....betol...cik eca kena kuat...pe pun yang terjadi sume nya ada hikmah...emmm...terlebih jaga hati orang len..hati cik eca yang sakit...tapi...xpe larh...xsalah pun kalo wat cam tue kan...ntah larh.."BUNTU",,,!!!

Duhai hati...tabah larh menghadapi sume nih....sabar larh selagi mampu bersabar...jangan lemah sangat....kena kuat...!!!!



LIKE bila korang SUKA

01 September 2011

sELAmAt hAri rAyA AidiLfitri.... ^_^


"SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN & SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE-54"

Assalamualaikum...
"RAMADHAN" DAN "SYAWAL" kali nih "penuh MAKNA...raya tahun nih cik eca xjadi raya kat "PAHANG"..so beraya kat "PARIT BUNTAR" jer...ermm...yang xbestnya raya tahun nih..."ABAH" cik eca xdapat cuti..sedih betol...sebelum balik kampung tue jumpa abah dulu..."SALAM MINTAK MAAF" pas tue baru bertolak balik...HUK3..:'( sedey...pe pun semuanya oke...>_<

Pagi raya macam biasa ar kan...sebelum g "SEMBAHYANG RAYA" ramai2...mesti bergambar dulu...jom tengok pix2 nih...

saya "SAYANG" mama saya...

 "my GRANDMOTHER" (baju COLORFUL)

 he my BROTHER

 shah alif hareez

 my sister
intan shaheera

 my BROTHER 
shah izzat wafri

Banyak lagi..tapi...ckit2 da ar...malas nak upload banyak2...hah!!!yang bestnya..walaupun umo saya sudah "21TAHUN" masih dapat duet raya lagi taw...."MALU" tue "MALU"..tapi..da org kasi..amik jer..kan3???
Jumpa kawan baek saya "fauziah" jer.."wanie"..hhurmmm..bz jer dye tue..pe kan daya kan....pe pun harap dye bahagia...:) oke ar...malas nak menaip sebenarnya niih....cukup larh tuk bulan nih...:)


LIKE bila korang SUKA

#HAK MILIK KEKAL#cikECAsiKECIK