cUtEst fOLLOwer

15 September 2011

"PERAMPAS..???"


assalamualaikum...firstly..selamat menyambut hari 1malaysia...:)
da lama gak xupdate blog nih...biar jer blog nih berhabuk...nak kata bx..xbz sangat pun..kalo bz pun...bz ngan "DYE" jer..>_< "ALHAMDULILLAH" event for subject "TECHNO" da settle dengan lancarnya...kalo risau pun..sal project 4 "TCP/IP" n "WIRELESS"..xpe..yang tue "TUNGGU" dulu eh....


sambong ngan "TITLE" kat atas nih..."PERAMPAS..??" sape rampas sape???dalam hidup cik eca xpernah wujud erti "MERAMPAS" hak org len...xkisah larh pa pe pun...xpenah "WUJUD" pun keh...untuk pengetahuan semua....cik eca xpernah rampas sape2 pun keh...


So..pada mana2 pihak yang hanya suke mendengar cerita2 dari sebelah "PIHAK" tue...hentikan larh yer...cik eca tahu pe yang cik eca wat..stop je larh keh....cik eca xkisah kalo korang  nak kata cik eca nih "PERAMPAS" or pa pe pun..."I DON'T CARE.." bercerita tentang benda2 yang xbetol...boleh jadi "FITNAH"...so..go on ar keh...seriously...I DON'T CARE.." dosa dapat kat kau..."PAHALA" dapat kat cik eca...ley cam tue...?" >_<


Cik eca malas nak amik port ar..lantak kau arr..yang penting...kau bukan siapa2 untuk cik eca...cik eca xkaco kau...so..kau pun xperlu larh nak kaco cik eca keh...bukan "MEMBENCI" no "BENCI2" dalam hidup cik eca jugak keh...just nak kau tahu...cik eca nih x "PERFECT" cam kau...so..."I'm SO SORRY..if cik eca ada SAKITKAN hati kau eh.."xde niat pun..cik eca nih..hanya insan "BIASA" yang x pernah lari dari melakukan "KESALAHAN" dan "KESILAPAN"...


SEKIAN..:)

P/S : muhammad izzafiq b. idris "CIK ECA punya keh..!"
LIKE bila korang SUKA

0 comments:

#HAK MILIK KEKAL#cikECAsiKECIK