cUtEst fOLLOwer

29 February 2012


 






Assalamualaikum.....

Cuma satu coretan yang datang dari isi hati aku.....




JAHAT sangat ker aku nih...
HINA sangat ker aku nih...
KEJI sangat ker aku nih....
TERUK sangat ker aku nih...

Selama nih aku tak pernah langsung ker wat kebaikan kat kau...
Selama nih aku jahat sangat ker ngan kau....
Selama nih aku tak pernah langsung ker wat kebaikan kat kau...

Selama nih aku dah banyak berkorban tuk kau....
Dah macam2 aku buat tuk kau...
Apa yang kau nak lagi..???
Tak cukup lagi ker pengorbanan yang aku buat tuk kau..???

Aku sedar..diri aku tak sempurna...
Aku tak dapat nak jadi seperti perempuan yang kau idamkan...
Aku cuma insan biasa...
Aku cuma gadis kampung yang tak tahu apa2...
Aku tak pernah mintak lebih dari kau...
Aku cuma mintak kau TERIMA aku SEADANYA...
Susah sangat ker permintaan aku..??

Kenapa aku boleh terima setiap kekurangan diri kau....
Aku tak pernah complain pe pun kekurangan kau...
Aku terima diri kau seadanya....
Aku terima kau dengan ikhlas hati aku....
kenapa kau tak boleh buat macam yang aku buat...??

Aku banyak makan hati setiap kali kau tegur kekurangan aku...
Tapi..aku tak pernah rasa nak benci kau...
Kerana hati aku dah tertulis nama kau...
Hanya kau....


YA ALLAH...YA TUHANKU...
KAU kuatkanlah hamba-MU ini...
KAU tabahkanlah hati hamab-MU yang hina lagi keji ini...
Aku tak mampu nak tahankesakitan ini...
Berikanlah kepada-KU kekuatan...Jikalau aku kehilangan DIA...
Sesungguhnya..aku sangat mencintainya & menyanyanginya dengan ikhlas...
Aku REDHA jika itu TAKDIR yang ENGKAU tentukan untuk hamba-MU ini...


















LIKE bila korang SUKA

0 comments:

#HAK MILIK KEKAL#cikECAsiKECIK