cUtEst fOLLOwer

14 February 2012

rasa macam dah give up... =.=


Bila sikit demi sikit perasaan GIVEUP tue datang...walaupun selalu nasihat diri sendiri yang saya MAMPU buat..saya mampu BERTAHAN...tapi..sekarang dah xmampu...saya selalu nasihatkan awak..jgn GIVEUP..jangan cepat PUTUS semangat...saya selalu bagi SEMANGAT kat awk...tue sebab saya xnak awak GIVEUP mcm saya..saya tahu awak mampu....saya xnak awak tahu yang saya dah lama GIVEUP....saya harap awak. FAHAM...saya xnak awak jadi macam saya..saya LEMAH...Saya rungsing FIKIR macam2..awak jangan jadi macam saya yea...TOLONG larh....saya bertahan sebab saya xnak tgk awak GIVEUP...

*bila HATI dah SAYANG someone..kita AKAN selalu NAKKAN yang TERBAEK untuk DYE..walaupun SEBENARNYA diri KITA sendiri TAK dapat YANG terbaek....

LIKE bila korang SUKA

0 comments:

#HAK MILIK KEKAL#cikECAsiKECIK