cUtEst fOLLOwer

22 April 2012

"Let's share your LOVE story with Adah"


Assalamualaikum.....
Selamat malam semua...malam nih macam biasa la..cik eca BW and santai2 baca BLOG kawan2 cik eca..Sebelum BW mesti laa check CHATBOX dulu..sbb ada sesetgh tue dorg FOLLOW n tgglkan link dekat chatbox cik eca...so,tetiba cik eca terbaca adeq ADAH nih wat segmen..dye jemput cik eca...so,nih nak join la nih...jom la join sekali...^^"

step 1 :letak BANNER



 

step 2 : CERITA CINTA KAMI ... ^^"

Macam mana nak start yer???hehe...orite2...jangan merepek banyak sangat..t adah xnak baca plak....^^"

MUHAMMAD IZZAFIQ B. IDRIS..yes...dya bukan yang "PERTAMA"...tapi...now..dya la yang ada dalam "HATI" saya dan mengakui dya "MUDA" setahun dari saya..KAMI satu KOLEJ..tapi...tak pernah bertegur..time HUJUNG sem4 KAMI mula rapat di "FB"..LIKE2,comment2..then..."Awak..nak no fon boleh?" ^^"

start tue la KAMI mula msg2 dan mula rapat...then baru la F2F...dalam sebulan 2 jgk kenal...sama2 JATUH hati..tapi..masing2 EGO..xnak mengaku...saya ego bkn apa...sbb lebih selesa kalo laki yang mulakan dulu..right???cik eca xingat bape haribln yg dya said "he falling in love with me.." (cik eca malas nak buka diary da..) ^^"

So..bermula la CERITA CINTA KAMI.....tapi..permulaan cerita kami tak MUDAH...sebab HUBUNGAN nih dapat EFFECT yang teruk pada saya..."ramai orang anggap saya seorang PERAMPAS..."tapi..saya akui...takkan ada sape2 yang akan percaya cakap saya..mulanya saya kenal dya...dya dah tak de pa pe dgn exGF dya..exGF dya yang mintak PUTUS ngan dya...so..dya lepaskan...than..bila dah heboh kata KITAORANG "couple" ramai orang pandang saya "PELIK"...ramai orang kata saya MACAM2...sampai satu TAHAP exGF dya kol saya...kol "MAMA" dya...

Macam2 yang saya LALUI untuk dapat "KEBAHAGIAN" dengan dya...naseb ada DYA...dya yang banyak TENANGKAN saya...dya "KEKAUTAN" saya...effect yang saya dapat yg sangat teruk dari KAWAN2 BAEK exGF dya...cuma PENYELESAIANNYA saya cuma FIKIR "hanya SAYA dan DYA saja TAHU apa YANG berlaku antara KAMI..."

Tapi..macam orang kata laa...MULUT tempayan BOLEH la TUTUP..mulut orang mana boleh TUTUP..biarkan...biarkan dorang bersuara..lama2 dorang penat...habis laa kan...Until now...saya happy sebab ada dya dan saya harap sangat biar laa sampai bila2 pun hanya dya yang ada di "HATI" saya....


*sampaiSEKARANGdyaMASIHatokRIBENAsaya~

~sebelum terlupa..nak JOIN klik jer banner yer...:)

PENAMBAHAN



adah MENTION suh letak pix..so,cik eca letak pix nih...

LIKE bila korang SUKA

8 comments:

Nurul Syuhadah said... REPLY BACK

Assalamualaikum , thanx sb sudi join sgmen Adah nie :))
Smoga kekal dgn si dia .
Dugaan and cabaran tuh perkara bese .
Btw , lupe adah nk mention , you can put yr bf's pic or both of you .

Terima kasih sekali lagi :))

ONLY ME AND MYSELF said... REPLY BACK

wslm...

wc adah..:)

amin...hrap2 mcm tue laa...

kna letak pix eh...haha...orite...

thanks adah..:D

Eyra Meow said... REPLY BACK

ehe . comel la citer akak ni ^^ jemput baca entri saya juga :) winkk !

ONLY ME AND MYSELF said... REPLY BACK

tx adeq.. ^^"

Nurul Syuhadah said... REPLY BACK

Assalamualaikum :)
Segmen dah tamat aw . hehe .
so nak lihat senarai peserta , di sini
--> http://ceritachentakita.blogspot.com/2012/04/senarai-nama-peserta-love-story-with.html

And pemenang bertuah akan diumumkan pada 05/o5/2012 @ Sabtu :)

Stay tuned ! And thanks sebab join :)

Pecinta pink^^ said... REPLY BACK

salam dtg singgah dri segmen same..alahai,sweetz nye ciyte awk..msti menang..jmput sggah sini:)
http://akmaluv90.blogspot.com/2012/04/segmenlove-story-with-adah.html maseh^^

fairus abu bakar said... REPLY BACK

foLLOw dan baca....ignore ape org cakap..janji kite tahu mcm mane pasangan kite...jemput bw ke bLog saye ye..tenkiu!

http://nurfairusabubakar.blogspot.com/2012/04/love-story-with-adah.html

cik eca si kecik said... REPLY BACK

@fairus abu bakar thanks fairus... ^^"

#HAK MILIK KEKAL#cikECAsiKECIK