cUtEst fOLLOwer

20 April 2012

tErimA kAsiH .....


 

ASSALAMUALAIKUM....

Mood malam nih "KERINDUAN"..saya "RINDU" awak sangat2...saya pun tak tahu kenapa..tetiba jer macam nih...mesti awak "PELIK" dengan perangai saya kan...Tadi petang "MESEJ" elok jer....bila malam tetiba macam tak de MOOD...saya bukan tak de mood laa awak...saya cuma "RINDU"..rindu awak sangat...saya awak....

Awakkk...tErimA kAsiH...tErimA kAsiH sebab awak "SANGGUP" layan perangai dan mood saya yang TAK menentu nie...tErimA kAsiH sangat2 sebab awak sanggup layan "KERENAH" saya...walaupun sebelum ni "HUBUNGAN" kita pernah dingin sangat2..awak tetap "PEGANG" janji awak...tErimA kAsiH sebab masih "BERTAHAN" dengan saya sampai sekarang...saya akui..perangai saya makin "MENJADI2" sejak akhir2 nih...saya pun tak tahu kenapa....

Awaakkk...saya MINTAK MAAF andai saya ni bukan yang terbaik untuk awak...tapi..saya mencuba untuk jadi yang terbaik pada awak...saya MINTAK MAAF andai saya banyak SAKIT kan HATI awak...

Walau macam mana pun...saya TETAP sayang awak...dalam HATI saya dah ada nama awak MUHAMMAD IZZAFIQ B.IDRIS..hanya awak...walaupun sebenarnya saya PERCAYA pada JODOH yang ALLAH tentukan untuk setiap hambanya...

~ Awaakkk...saya "RINDU" awakkk...
~ Awaakkk...saya "MENANGIS" ni...awak tak nak "LAP" kan AIRMATA saya ker??
~ Awaakkk...saya tak tahu sampai bila saya "MAMPU" bertahan "BARJAUHAN" dengan awakk...
~ Awaakkk...saya "BETUL2" rindukannnn awakkk...